sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Vladimir Voronin a saracit Republica Moldova





6 comentarii:

  1. La primavara nu o sa mai fie voronelciuk... o sa vad atunci ce o sa faca cei ce vor castiga, sa speram ca nu vor fi la fel ca Snegur si "Lastocica", niste incompenenti idioti si talhari... de altfel toti cei ce sunt acolo sunt la fel, sunt aceeasi comunisti din 89, doar ca au acum "buisines"-ul lur propriu pe care il sustin

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut acest film de 3 ori si mi-au dat lacrimile... pacat de ce se intampla la noi acasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am plans si eu privind acest film.
    Dupa ceva timp nu-mi doresc decat demisia, decesul sau disparitia celor ce ne guverneaza!!!
    Nu glumesc, pentru pacate trebuie sa platesti - lacrimile poporului nu curg in zadar! Daca nu noi - atunci dumnezeu sus! Sa fiti blestemati, afaceristilor banditi de la putere!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Business Women al clanului VORONIN



    http://ribusergiu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu le vede pe toate! Fogiti oameni buni din tara asta ca ea nu are scapare!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Numai atunci cind veti scapa de acest cancer va fi cit de cit mai bine.

    RăspundețiȘtergere