luni, 16 martie 2009

Conversatie telefonica Voronin-Putin

Voronin: Alo, Putină, aaaa, ba Puțin, Putin, tu esti ?
Putin: alio, kto tam ?

Voronin: Eto ea, Vladimir, din Maldova
Putin: aaa, da gavari narimalinom, rumanskii eazik, ci te lamești ?

Voronin: A, da, da, acum eu sunt cu Rumania ca altfel zbor de la conducere! Da Vova, de ce ai zis ca-l ajuti pe Tarlev, la alegerile astea? Tu nu stii oare ce el e TareLevâi ?
Putin: Aha, deci știi și româna, dar nu vrei să vorbești corect! Iaka tu esti maldavaaan! Bă, eu am vorbit cu Băsescu ceva tare serios și gata, tu zbori din schema! M-ai podvedid cu planul Kozak, gata-i cu tine. Am vorbit și cu moșnegii de pe la țară, nu mai treci pragul electoral !

Voronin: Eiii... cum așa, of da-n țara asta numai eu și cu Oleshka lucrez!
Putin: lasă ca am văzut eu cum lucrezi tu, eu acum ma gândesc in care pușcărie s-o pregătesc pentru tini, da tu încă mai visezi stele verzi pi păreți. M-am înțeles cu Traian că are sânge de roman, da tu ești o corcitură și nu te pricepi la nika.

Voronin: Cum așa te-ai înteles cu Traian ? Păi și eu mine... cum rămâne?
Putin: Ai să afli în curând, da bine n-o să-ți fie ! Hai davai, dacă ceva dai un bip!
...blink
....tu, tu, tuu...

5 comentarii:

  1. Cine a creat blogul asta e un timpit

    RăspundețiȘtergere
  2. ba, bicilor! va vorbesc in limba voastra ca sa intelegeti. daca faceti pamflete, apoi pamflete sa faceti. ce va scremeti asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo celor care au creat acest blog, dar nu folositi semnele autocritice ca se rupe cuvantul. mai bine scrieti fara caciulita si fara codita. JOS MAFIA !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo !!!

    Ma abonez si eu la RSS

    RăspundețiȘtergere
  5. personal nu cred in negocieri intre Traian si Vologhia, dar intr-o opera de fictiune se poate orice pana la urma. pana una alta, nu-i lasati pe altii (comunisti adica) sa va impuie capul cu alte fictiuni, mai putin inofensive si comice decat cea pe care am citit-o inainte. cei aflati in prezent la putere (inca, dar nu pe veci!) invadeaza Moldova cu date false si fac propaganda mincinoasa in orase si sate ca sa dea impresia ca sunt corecti si demni de a fi alesi de catre popor. hai sa le dam planurile peste cap! e un material pe internet care se poate descarca , copia pe un cd si dat mai departe. se afla aici : http://s4.transfer.ro/storage/cd_anticomunist-7c6d5.rar , scrieti-le pe CDuri si dati-le celor care au nevoie.
    Mai multe informatii pe www.romanism.net

    RăspundețiȘtergere